Teknik läxa

Jag använder när jag pratar med någon. Programmen jag använder är KIK när jag sms:ar med kompisar, och jag pratar vanligt med telefon. Jag tror att det kommer att vara mycket mer flygande bilder i framtiden.

MIN TELEFON:
En telefon som är ganska stor och har en mini projektor som gör så att bilderna flyger. Det kommer finnas en knapp som gör så att man kommer ut på internet fortare. det kommer finnas sol seller så att det inte blir slut på batteri lika fort.

den gör allt snabbare och smartare

den heter fst uni1

det man säger till telefonen skriver den.

Kommentera

