Grattis Arbetsro!

Idag fyller Arbetsro 2år. Här följer lite statistik från året:

Antal besökare: 26.602

Främsta författarna (elever): callebralle 271, robbybobbijoe 202 och izzemizze 199.

Mest besökta : Startsida 16.130, Aktuella läxor 3.812, Månadsplanering 1.611

Antal kommentarer: 1.631

Kommentarer i månaden: 51

Mest trafik på sidan: 6/12

Mest aktiva tid på dagen: 16.00

Vart kommer våra besökare ifrån? (ju mörkare desto fler besökare)

Besökare

Fråga till elever (6b och 6c)

Vad har ni lärt er av att arbeta med blogg i skolarbetet?

Hur ofta och hur använder ni bloggen?

3 thoughts on “Grattis Arbetsro!

  1. Jag har lärt mig att allt inte går på en gång, att allt tar tid och att internet är bådde bra och har naktdelar. Jag använder bloggen nästan varje dag året om, bortsätt från loven 🙂

  2. jag har lärt mig hur man lägger dit bilder på bloggen när man ska göra ett inlägg, Det ät negativt att på vissa bloggar är det mycket reklam för de har betalat för att ha reklam, men det blir inge fint med mycket reklam. Jag använder bloggen några gånger i veckan speciellt när jag ska kolla på läxor och mat på skolan. 🙂

  3. Under de här två åren så har jag lärt mig att lägga upp bilder och lägga upp inlägg. vissa bloggar har mycket reklam och det är inte så fint men visst de tjänar pengar. det är gaska negativt, jag är innne på bloggen rätt ofta nu, jag var aldrig inne förut då var det mamma/pappa som kollade vilka läxor vi hade. 🙂

Kommentera

