svenska läxan

hej mitt namn är linda andersson och jag tänkte berätta om min helg.På fredagen efter skolan så gick jag på eclair och isac,denice,fanny,malin,moa,ida,hannah,tilde och isabelle var där. och senare på fredagen var jag på skönsmongården och då kom nils,denice,fanny,benjamin,andreas,austin och helmer och då var jag kasör. När jag skulle hem från gården så hade någon eller några försökt att stjäla min cyckel. låset var sönderbrytet och reflexen fram sen hade dom gjort något med kedjan också men det fixade mamma när jag kom hem så nu behöver jag bara ett nytt lås och en reflex så hoppas jag att den ska funka igen. Lördag var jag uppe klockan 6 för att fara till åse där mamma och pappa skulle hjälpa ett par kompisar att tapetsera. när jag kom till åse var även isabel och alexander där. vi lekte med tainy och laika som är boarder collie. isabel och alexander hade med sig täljknivar så att vi kunde vara ute och tälja. på söndag så firade vi wenche som fyllde år i fredags så hela peters familj kom då blev vi blev 14 st som åt tårta som vi barn hade gjort, och jag täljde en present till wenche som det stog ”grattis i efterskott wenche.” det var min helg och jag har även fått sålt lite jultidningar så helgen den har varit väldigt rolig hälsningar Linda.

4 thoughts on “svenska läxan

  1. Läste du igenom texten innan du la ut den på bloggen? Det är lite slarvfel tycker jag.

    Men till den glada delen där alla regnbogar och en hörningar bor 🙂
    Låter som en skojig helg, ganska mycket som hände och det låter som att ni hade det kul på Eclair!

Kommentera

