flöde skrivning

Ibland är läxa jobbigt. För man vet inte vad man ska göra. Åh vad man ska skriva och ibland så går det jätte bra och ibland mindre bra.Nu vet jag inte vad jag ska skriva ja jag kan skriva om mig själv. Hej jag heter Rasmus och är 12 år. Jag gillar motor sport och hoppa studsmatta. Jag gillar att cykla och spela tv spel jag gillar att rita också. Jag gillar att va med kompisar mm.Rosor är röda violer är blå jag gillar de båda två. den var lite kul. Jag längtar till vintern för då kan man åka skidor. En sak som jag tycker är jobbigt de är när man ska läsa tidning för när man ska bläddra så får man inte tag i pappret. Tänk om jag skulle vara en super hjälte. Då skaulle jag rädda massa folk. Jag vill ha en ny cykel också för jag gillar att cykla på bakhjulet. Jag längtar till jul och min födelsedag för då får man packet. När jag blir 15 år då ska jag ha epa jag ska ha en volvo 740 och den ska vara vit med kråm fälgar. Jag vill ha en moppe också och om jag ska ha det så ska det vara en yamaha slider och då ska jag åka på bak hjulet. hej då.

One thought on “flöde skrivning

Kommentera

