Tack!

Tusen tack för alla otroligt fina presenter jag fick av er på avslutningen! Jag blev riktigt rörd hemma när jag öppnade alla fina saker. Jag är glad över att få jobba med er på dagarna och det känns superkul att vi får ett år till tillsammans! Jag hoppas att alla riktigt njuter av ledigheten nu. Ni har alla gjort er förtjänta av den.

Den 20/8 drar vi igång igen. Tänk att då går ni i sexan! Helt galet egentligen. Jag kommer ihåg i tvåan när jag kom till er hur små och ”oslipade” ni var. Nu är ni en fungerande grupp som alla kan ta ansvar för både skolarbete och varandra.

Sexan kommer att bli lite annorlunda än vad ni är vana vid. Ni kommer att möta fler lärare under skoldagarna och ni kommer att få ta ännu mer ansvar under skoltiden, bland annat genom inneraster. Det kommer att vara trådlöst på hela skolan och det kommer att finnas en SMART Board i klassrummet. Det kommer bli ett spännande läsår där ni återigen är äldst på skolan.

De här lärarna har vi tänkt att ni ska ha under skoldagarna:

Svenska: Mathias

Matematik: Britt-Marie

SO (Samhällskunskap, Geografi, Historia och Religion): Mathias

NO (Biologi, Kemi och Fysik): Britt-Marie

Bild: Ann-Sofi

Engelska: Mathias

Hem- och konsumentkunskap: Lärare på Höglunda

Idrott och hälsa: Linda

Musik: Ej klart

Slöjd: Janne och Mariana

Teknik: Janne

Det är möjligt att det blir mindre förändringar men allt ska vara klart tills det att ni börjar till hösten.

Ha nu en riktigt trevlig sommar och känner ni för att göra ett inlägg så gör gärna det. Det är kul för oss andra att ta del av vad ni gör på sommarlovet.

/Magistern

Kommentera

