Efterlysning!

Hej! Jag vill efterlysa min idrotts tröja för den försvann i tisdags. Jag undrar om någon kan ha tagit fel tröja med sig hem eller har sett den. Den är slimegrön och det står RUNNING på den. Det står inget namn på den men om ni har märker att ni har tagit fel tröja med er hem så ta gärna med den till skolan på torsdag. Jag vill gärna ha den när jag löptränar eller cykeltränar och jag tycker det är så jobbigt att köpa nya grejer 😦 . Vet ni var den är så säg gärna det till mig på torsdag jag vill gärna få reda på något så fort som möjligt. Jag antar att någon har tagit med sig fel hem för efter idrotten så hängde jag upp den på ”kroken” och gick in i duschen men när jag skulle packa i ordning allt så var den borta och jag letade och letade och jag har inte sett den sen dess.

Skriv gärna i kommentarerna eller säg det till mig på torsdag om ni vet eller har sett något och ni kan även maila mig på: carlsundquist@hotmail.com

Jag har ingen bild på den men den är limegrön och det står RUNNING på den.

2 thoughts on “Efterlysning!

Kommentera

