Jullovet

På lovet har jag haft jullov. Då fick jag blå jacka också fick jag nagellack och Tennisjacket en disckkula och en snow dragon som glider på snö. Och pussel. Men sist men inte minst så fick jag prutlera. Jag fick mera saker fast dom orkar jag inte skriva. Så har jag sett på tjuvarnas jul. Och har jag kollat på kalle anka som är roligt.också har min mamma å pappa köpt wii. Och det är jättekul.och på wii har familjen gjort egna gubbar. Min heter idzi och ida. och har vi hyrt smurfarna som va rolig. Å apenas planet och tranformes och pappa skulle höja vid dom bästa ljudet. Och har jag skickar julkort på mobilen. Och efter nyår sov jag till halv 11:e så har jag varit sjuk.och varit hos frisören. Och när vi skulle dansa runt granen följde min hund Enya det var jättekul. Också har vi kollat på många filmer på lovet. Också har vi kollat på jams Bond  nästan hela tiden.

Kommentera

