nu har jul känslan äntligen kommit! eller?

Jag och mamma har börjat förbereda julen hemma,jag fick damsuga och mamma lämnade mej ensam i köket,jag kanske inte hade gjort det men nu gjorde hon det.Efter 5 minuter tyckte jag det var väl okej,efter 10 minuter var det jätte kul….jag hade börjat damsuga på mej själv…ja jag kanske borde ha tänkt efter lite men gjort är väl gjort, så nu sitter jag här och bloggar om det med mina röda damsuge märken. testa inte detta hemma /GOD JUL! kramar Josephine! 
5 thoughts on “nu har jul känslan äntligen kommit! eller?

  1. Haha vad tokigt det kan bli 🙂
    Jättekul att du skrev en krönika bara så där! Du har en härlig ton rakt igenom krönikan och ett klockrent slut. Bra Josephine!
    Jag tog mig friheten att göra en ny kategori (krönikor) och la in ditt inlägg där istället.

    Skriv gärna en krönika ni andra också. En krönika kan vara något som hänt (ungefär som när ni berättar om helgen på måndagarna) eller om något ni funderar över, tycker är dåligt bra osv. Exempel varför firar vi jul egentligen? Det skulle kunna vara en krönika. Hur som helt blir jag stolt när ser sådana här inlägg. Topp!

Kommentera

